728x90




Today is the beginning of my new life

오늘 나의 새로운 삶이 시작됩니다

I am starting over today

나는 오늘을 시작합니다

All good things are coming to me today

모든 좋은 일들이 오늘 나에게 펼쳐집니다

I am grateful to be alive

나는 살아 있음에 감사합니다

I see beauty all around me

나는 나를 둘러싼 모든 것들의 아름다움을 보고 느낍니다

I live with passion and purpose

나는 열정과 목표를 가지고 살아갑니다

I take time to laugh and play every day

나는 매일 매일 웃고 즐깁니다

I am awake, energized and alive

나는 깨어있고, 에너지가 충만하며, 생기 넘칩니다

I focus on all the good things in life

나는 인생에서 모든 좋은것에 집중합니다

And give thanks for them

그리고 그것에 감사합니다

I am at peace and one with everything

나는 평화롭습니다 그리고 모든 것과 하나입니다

I feel the love, the joy, the abundance

나는 사랑, 기쁨, 풍요를 느낍니다

I am free to be myself

나는 나로부터 자유롭습니다

I am free to be myself

내가 원하는 대로 나 자신의 삶이 나타납니다

I am magnificence in human form

나는 인간의 모습을 한 위대한 존재입니다

I am the perfection of life

나는 완전한 존재입니다

I am grateful to be...

나는 감사합니다

Me

나인 것에...

Today is the best day of my life

오늘은 내삶에 있어서 최고의 날입니다

[출처] THE SECRET TO YOU|작성자 푸른 솔


출처 : 업장소멸
글쓴이 : 수목토 원글보기
메모 :
728x90

+ Recent posts